Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 1 december 2009

Alltså nu

...har jag förtagit mej...
Är så OTROLIGT trött att jag vet int vad....

Igår var jag och dotra ner på staan och gjorde den osäker. Halkigt som stryk var det! Så det började med att vi höll på att ställa till det när vi skulle parkera! Skulle parkera uppe vid S Järnvägsg., nära och billigt. Bara det att där lutar det utav helsike! Så bilen snodde runt som en frisbee....nere på gatan stod en "gubbe" och såg ut som han hade tänkt ta emot oss om vi skulle åka ut på gatan igen!!! TOK...vi hade ju kört över honom om vi int hade fått stopp på bilen!!!!!
Så vi valde en mindre kuperad parkering. Men hela staan var halkig!!

Iaf så gjorde vi bort en massa julklapps inköp, vilket känns skönt. Och givetvis fikade vi på Lilla Marie! Men jag tog ingen julsemla! Hoppas dom har kvar dom ett tag till.

Idag har promenadgruppen gått ner till staan och käkat lunch...jag tog bussen...4 timmars stadsvandring igår räcker! Vi åt på Balsac, dom har ett jättegott salladsbord! (int alls så träigt som det låter....fniss)

Men som sagt...jag är urslut och hjärnan har slutat funka som jag vill, så jag ska nog int sitta vid datorna så mycket idag...tror jag. Har fått rätta varenda mening jag skrivit!!!

Kan ju iaf berätta att vi fick vinter...igen...i natt! 1 dm snö och traktorn har faktiskt varit hit och skottat, så kanske kanske det blir riktigt vinter nu?

Kram på er....

Inga kommentarer: