Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 6 mars 2015

Marssol

Fast riktigt så slaskigt är det int, än :D
Men vi har just nu iaf +7 och sol. Tror vi är på väg in i våran, alltså norrlands femte årstid! Kalla nätter och sol och värme på dagarna, ja och kaffe vid solväggen!

Igår var en speciell dag på flera sätt. Det var 29 år sen jag fick min son och det va ett år sen jag följde min dotter Emma till ultraljudet och fick se mitt barnbarn!
Det firade vi hos sonen igår afton med tårta, när han slutat jobba!
Fast vi började i stugan.
Vi åkte dit för att leta reda på barnleksaker som jag visste att jag "hett" upp på garagevinden. Mats har aldrig hittat, men Emma hittade både de och Duploklossarna, plus böcker. Ja herregu böcker finns det så jag kan öppna bibliotek! Vi var med i barnensbokklubb från det dom var små tills gud vet när!

Vi åt lunch och Melker fick inviga sin mors barnvagn :D Verkade sova gott i den!
Fikade och skurade leksaker, så nu finns det en hög i stugan när vi får finfrämmen! :D

Jo det var fler som åt lunch ;) Med hela ansiktet!
Börjat förstå att vi kommer att få en riktigt liten linslus, vars jag än gick kom det en "lus" efter mej! Tror han släktar på sin morbror!

Hade ju tänkt få med kameran till Robert, men jag var så slut så jag orkade inte leta reda på kameran!
Kan ju säga att jag somnade klockan halv nio i går kväll!

Nä nu matlagning!
Byebye!

Inga kommentarer: