Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 25 maj 2015

Beslutsångest...

Sitta med mobilen eller datorn, mobil eller dator....
Det ena har betydligt bättre, ska man kalla det läsyta och jag har mer på den, datorn alltså.
Men...
Så himla bekväm man blev av att bara sträcka ut handen och ta mobilen!
Men...att läsa nått typ Norran eller lägga patians, nej
Surfa leta upp grejer, ja
FB går bra, hade väl en liten inkörningsperiod med den gamla och nu har man ju lyckats installera en massa program oxå. Så nu måste man hålla koll på Instagram oxå!
Installerade chatten till FB, fast egentligen vet jag int varför? Bara för att, tror jag.
Hittade ett program som jag har på datorn, Notbook, så den installerade jag, sen avistallerade jag. Den var int alls nått som jag varken behövde eller rättare sagt blev ganska besviken på.
Men...
Visst kalendern är mycket bättre än på förra mobilen, nu har jag ju den som finns i datorn! :D
Men...skriva eller läsa nån blogg, NEJ!
Jag försökte men blev vindögd!

Men...
Det är ganska bra att ha stegräknare och GPS :D
Har nått mina mål flera dagar nu, ja jag menar int att jag har hittat med GPSn utan antal steg! Fått belöningar, med en guldpokal...ASG!
Men...
Jag har iaf fått reda på att jag går en del, fast jag tror att jag mest sitter still.

Men...
Som allt annat så är det här väl nyhetensbehag och till sommarn återgår allt till det normala...
...eller??

Byebye



Inga kommentarer: