Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 20 oktober 2015

En tisdag som alla andra tisdagar

En snyltkråka?
Nix en Nötkråka!
Som jag lyckades fånga på bild, sen har Mats gjort den ljusare så man skulle se vad det var. Jag har inget program för det tror jag....

Iaf är det en ljuvlig tisdag, kall men solig och ingen snö än. I fjol den här dagen snöade det. Hur jag vet det? Jo facebook är så duktiga på att påminna oss om allt viktigt ;)

Varit på promis idag och träffat tanterna på kyrkan. En massa tokprat som vanligt. Men våran "ledare" kom på en smart sak, varför inte träffas och äta paj , hemmagjorda pajer. Det var ju en smaskig idé! :D

Är något stel i nacken idag, kan inte titta åt vänster. Kan bero på köksskåpen, jag började torka ur dom igår. Det är ju nått man behöver göra emellanåt och rensa ur gammalt porslin. så man får köpa nytt ;) Men det lit på en städamatör! 
Fick i helgen ett sånt sug efter hembakade bullar. Är ingen älskare av köpta, int i längden iaf...eller småbullar ;) Nä jag menar att det blir oftast köpesbullar på sommarn och tillslut blir jag iaf, less.
Så jag satte igång och bakade. Det blev på en ½L bara, så jag visste att jag skulle orka baka ut. OJ så gott!!! Fast det tar nästan lika lång tid som om det var på en liter.

Nä nu ska jag vila både rygg och mage. Är lite konstig i magen. Kan bero på värk i kroppen.
Byebye!

Inga kommentarer: