Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite lÀngre tid"


lördag 29 april 2017

Varit okuperat 😃

Hade ju tänkt skriva oftare, men nått kom i vägen...
Har varit på stand by liksom.
Har bara gått och väntat på att jag ska bli MORMOR igen!
Men det liksom dröjde.
Vi skulle vara beredda på att sköta Melker, idag för dom skulle in på koll...
Men ibland så händer det!!
Emma och Melker skulle komma till oss i onsdags, jag skrev ett mess, att ring när du står på parkeringen så jag får ta hundarna.  Och Emma förstod inget, när hon läste vad jag hade skrivit.  Och jag hade INTE läst det hon redan skrivit!
Att dom var redan på BB!
Så det blev Melker skötning efter lunch och i fredags.

Jo den 26/4 anlände en 4395 tung och 54 lång liten mörkhårig tjej, mycket hår! Och Melker blev storebror.

Så igår köptes tårta  och firades när Emma och Henke hämtade storebror.

Vad hon ska heta? " lilla söta Majken så klart" sa storebror! 
Byebye!

Inga kommentarer: