Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 27 augusti 2019

Ligger på latsidan

...och gör precis ingenting! Jo är lite förbannad, skrivit ett långt inlägg och det går int att lägga upp! 😡
Iaf har vi haft sommarvärme idag och man är ju int van vid +25 i skuggan! Det har varit höstkänningar ett tag nu. Med regn, åska och strömlöst och det är längesen!
Fast det är bra för plantorna jag köpt, både till stugan och Skarviken, de verkar överleva.
Lätt konstigt det där...men stugan kommer alltid att vara min hemgård i Hj-böle. Iaf några år till.
Då blir det väl Skarviken som blir stugan, iaf för mej.
Har fördrivit lite tid idag i trädgården, som egentligen int är mycke till trädgård, än...
Men jag planerar, för den dagen vi säljer min hemgård så vill jag ha nått som jag är intresserad av, här. Och det är trädgård. Jag vill ju flytta plantor hit, och Emma har lovat hjälpa, det är bara Mats som ska överbevisas
😉
Att lingonriset på gaveln faktiskt int behövs! Vi har ju för tusan en hel skog med blåbär och lingon! Och jag måste ha nått att göra, eftersom, fiske, båt och solning inte hör till mina intressen. Så vi får se.
Vi ska vara här nåra dar, så Mats hinner gjuta bryggan innan vintern. Lada ved och planera nästa års arbete.
Har varit här nästan hela sommaren och jag längtar faktiskt att få sitta under pilarna och dricka kaffe!
Byebye!

1 kommentar:

Pockethexan sa...

Hej Pockethexan här. Jag satt och bläddrade igenom min blogg och hittade mitt inlägg om Palmemordet och att vi var där när det small och du hade skrivit en kommentar. Sedan till min stora glädje skriver du också fortfarande även om det har gått någon månad. Hoppas att du ser det här så att vi kan återknyta kontakten. Kramis från Pockethexan själv