Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 1 december 2011

Usch...

Vilket surväder! Varit ut på en promis och givetvis började det regna!
Men jag har upptäckt att jag måste öka ut min promis, den tar ju bara ca 10 minuter! Jag har börjat gå fortare! JIPPI!!

I början fick jag ju stanna var tredje meter kändes det som. Bara jag int ökar för mycket....

Har gjort nått tråkigt men behövligt.
Rensat ur gamla Pandurokataloger, Planteringsböcker och urgamla mönster från bland annat "HENNES" från 70-talat! 
Vi har köpt en ny bokhylla som vi satt i Roberts rum. Och dit ska nu allt i hyllan i sovrummet.....HM...hoppas det ryms...Men det borde det göra jag har ju slängt massor ;)
Det ska nog slängas mer, för det syns int att jag slängt!!!!

Nää nu blir det kaffe och kaka och vila!
Byebye!

Inga kommentarer: