Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 5 december 2011

Å vad vackert

Så länge det varar.....

Fast jag har tänkt njuta, den saken är klar!
Ca 3-4 cm har det kommit och nu har det blivit kallt, så ett tag har vi väl kvar snön.

Några som verkligen njöt av snön var dom här...


Det var inte mycket snö kvar på baksidan =D

Linslusen YUKI!

Matte har tagit fram kameran alltså är det jag som ska fotas!
Med lite...hm snö i facet syns dom iaf!


En sista bild. Kunde inte låta bli att fota, genom köksfönstret, decembersolen som lyser över Isgränd. Det såg nästan ut som kvarteret stod i brand!

Ja nu till nått annat...
Har fått besked från min husläkare, det var varken diskbråck eller kompressioner på ryggen, utan artros. Pest eller kolera alltså. Det positiva är väl att jag nu vet vad det är och att jag kan börja bygga upp musklerna, och veta att jag inte riskerar att förvärra nått, hoppas jag.

Har ju känt att det blivit bättre, men nerverna utan på kroppen dom är kvar och gör lika ont. Läkaren trodde att det kanske var nått jag skulle få behålla, nått som fibron "tagit över"

Näpp nu ska jag försöka få tag i sjukgymnasten få se om vi kan stämma träff...innan jul!

Byebye!

Inga kommentarer: