Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 15 december 2015

December

Och äntligen kom snön och kylan!
Lite men naggande god. Bara ca 1 dm och ca -12. Fast i natt hade vi -15. Så jag hoppas att kylan håller emot "värmen" dom hotar med!

Har fått sköta Melker en del för Emma har haft rygg ont. Och i morrn blir det skötning igen. Hur länge vet jag int, men dom kommer före åtta. Han har varit lite dålig i magen. Kanske int det bästa att sköta, men Emma ska på röntgen i morrn. Sen så tror varken hon elller jag att det är nått annat än förkylningen som rår för att Melker är dålig i magen. Men dagis ville int riskera nått. 
Han har förresten lärt sej säga mormor, Mommo :D
Till pappas stora besvikelse, pappa hade väl varit roligare om han sagt ;)

Jullappar håller på vara klart även bak.

Gjort Knäckeflarn bla. Och i år har jag verkligen försökt gör dom mindre. I fjol var det nästan så det räckte att ta fram en för fyra personer! Så nu tror jag att jag lyckats.

Även gjort Kokoskakor med vit choklad. och en del annat förstås.

Solen håller på gå ner nu, det brinner bland träden mot skogen. Alldeles rött!

Julpyntat har jag oxå gjort. Fattas granen. Det blir spännande att se hur mycket som får sitta kvar:D
I helgen fick jag min ny 
satta julgrupp omplanterad HAHAHAHAHA det var mossa överallt!

Nä nu tror jag att jag ska vila.
Förresten så installerade jag Dropbox både i mobilen och på datorn. Så jag provat ta fotona därifrån och det gick bra!
Byebye!

Inga kommentarer: