Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 1 januari 2022

2022






 Gott nytt år! 
Ja vi har firat i stugan.
Lugnt och skönt! Inte mycket raketer och smällare,inte för att Yuki bryr sig,men jag tycker det är betydligt lugnare för sinnet!
Sett mest på Tour du Ski, det blev ju ingen JVM hockey. Små kronorna hann spela två matcher,sen avbröts allt pga covid. Två lag hamnade i karantän och resten fick åka hem. Tråkigt för dom hade vunnit sina matcher! Det låter som det kan bli spel senare i vår om dom håller sej friska.
Ja undra om det blir nått vinter OS i februari?

Har suttit och försökt beställa ett fotoalbum,men jag hade för många foton! Så jag har suttit och delat upp det i TVÅ album! Huvudet värker och ryggen skriker! Och mina revben verkar vara av! Men nu är det beställt och nu är det bara att spara pengar och vänta! Och hoppas att det blev som jag ville.
Ligger och väntar på att potatis ska koka klart så vi får äta mer julrester! Janssons frestelse och sill!
I morrn åker vi hem om vi inte har snöat in förstås🤔

Ja det går faktiskt mycket enklare att skriva på surfplattan, måste jag ju erkänna. Bättre än mobilen iaf. Vi köpte den som ersättning för min dator som verkar vara på fallrepet. Men att få in promisgruppens lista verkar inte funka,men trägen vinner heter det ju!

Nä nu ska jag kolla potatisen.

Byebye




Inga kommentarer: