Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 4 januari 2011

Det skulle visst vara...

...solförmörkelse idag?!
DET såg vi inget av, för det var mulet och snöade i morse! Men så här fint blev det senare kring 1-tiden.
Det såg ut som grannen satt eld på huset! Jo det finns ett hus bak skogen där nånstans.
Och så här såg det ut när ufo...ja menar solen gick ner, men det ser ju ut som ett ufo eller en meterorit som dykt ner i skogen!
Idag har varit en latdag....har iaf varit på en promenad. Passade på att hälsa på några av våra grannar, hästarna. Travhästar dessutom.
Kibas kompisar från i sommar. Och nu fick Yuki hälsa oxå. Och det gick bra! Inga skenande hästar eller ned trampade hundar. =D Våra hundar verkar gilla hästarna, som tur är! Det är en hel del av den sorten här i byn, hästar alltså. Våran förra hund, softisen Asterix, var inte allt för förtjust i hästarna.

Annars så verkar det som jag dragit på mej en lättare förkylning! ATTANS!!
Men jag var iaf så slut i går afton att jag skippade hockeyn...DÅ är det illa! Jag gick i säng och lyssnade på matchen istället, men jag somnade när det skulle bli förlängning....ja och sen verkar det ju ha gått åt fanders!
Så det blir match om tredje plats som i fjol...mot USA.

Skidor verkar det gå bättre i...Både Haag och Kalla först i mål i dubbeljakt, det var kul.

OCH att Maria PH vann parallelslalom, DET talade ingen om i sporten!! Utan det fick man höra i regionala nyheterna. DET tycker jag var slött!!!!!!

Ska kolla in damernas slalom alldeles snart. Det är liksom lite roligare när det är en "granne" med, hon är ju från Umeå!

Nää...lite kaffe och halstablett, kanske en "E-Pren" ;) få se om man återfår rösten!

Byebye!

Inga kommentarer: