Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 23 januari 2012

Måndag....igen

Börjar tro att det bara finns måndagar och fredagar
och en och annan tisdag. För det är DOM som är jobbigast, för man upptäcker att hela veckan är kvar.

Sen är det plötsligt fredag igen.....

Snö ja, det snöar igen och igen. Och jag som nästan var orolig att det int skulle bli nån snö i vinter, som det såg ut i november-december! Tycker att man borde veta att snö kommer det alltid, men int när man vill och int i samma mängd!

Börjat på sjukgymnastik...och efter varje gång tror jag att jag ska dö!
Han vart lite orolig, han sjukgymnasten förra gången, när jag talade om HUR mycket jag gjorde. Bara 5 av varje....jag skulle ju orka mer sa han. Jo jo...det är int han som har värk utan jag och jag har int tänkt "förgympa" mej. Vet av erfarenhet att det int funkar. Brukar ju "förgå" mej. Så nu får erfarenheten råda.

Har mest blitt att se på skidor, på längden och med gevär. =D
Men i helgen lyckades vi slita oss från tv:n och ta oss ner på schtaan. Där inhandlade vi...
den här! En ny taklampa till extra rummet. Får väl se hur den blir uppsatt eller rättare sagt NÄR/OM den blir det. 
Jo vi hann hem innan det blev skidskytte...=D

Idag har jag varit på träning igen, så NU har jag åt nerverna!! Fasen vad det ilar!
Kiba och Yuki fick sej en omgång bus med grannarnas hund. En Lagotto, brun hanhund. Mysig som sjutton. Hoppas verkligen int den blir som den andra grannens, som har blivit lite ilsken.
Men Yuki och Mio som han heter, såg ut som två stora snöbollar tillslut. Och det har varit ganska så lugnt här inne efter det!

Nää nu lite vila...om jag får nån plats på sängen, det verkar upptaget där. =D
Byebye!

Inga kommentarer: