Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 25 januari 2012

Tänk så det kan bli...

...av att gå på banken.
Jo man har blivit kallad dit oxå, det är int bara tandläkaren man blir kallad till nu mer.
Vad var det han kallade det nu då...jo rådgivning
Av vad då?

Jo hur jag skulle placera min ENORMA rikedom! HAHAHAHAHAHA!
Tillåt mej skratta HAHAHAHHAHAHA!

Han kom med ett erbjudande om nått som kunde fixa snabba teaterbiljetter i Fjollträsk.....eh??

Nja ska vi dit så planeras det så i tid att jag int behöver ringa i panik och skrika 
"JAG SKA HA BILJETTER NU!"
Lite överdriver men....
Det innehöll extra garantier på allt, nästan man handlade, 1%tillbaks på det man handlade OM man gjorde allt med kort villsäga. Och det var nå mer...jo man måste vara aktiv...????
Hundpromenader räknas det tro?
Nää aktiv aktie och fond köp/säljare!
Och jag är ju SÅ intresserad av sånt.....nee.

Så jag gick och köpte en sak redan före vi gick till banken, en tröst sak, för jag förstod att både hjärnan och jag skulle vara helt slut efteråt.
 Har nån varit in på den här affärn??
Jag blir helt salig när jag kommer innanför dörrarna!

VILL HA VILL HA!!!!
Emma och jag var ju in före jul och köpte oss var sin julklapp, för säkerhetsskull, om vi skulle bli utan, sånt vet man ju aldrig.

Då blev det var sin gratäng form, superbra. Kan användas i ugn, micro och frysas.
Nu blev det, det här, som jag gått och dreglat över ett tag...
En gammeldax vattenkokare!!

Ja där ser ni mina tre måsten, perkulator nu mer modell mindre, vi är ju bara två. Och den större står i skåpen. TE förståss, Grön Chai supergott. Bra förkylnings te oxå.
OCH min nya vattenkokare!

Hoppas de nu bara håller!

Näpp nu ska här fixas lunch.
Byebye!

Inga kommentarer: