Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 22 april 2012

Åhåjaja.....

....kan man börja så???
ÅHjaja...

Då har man gjort det igen, deklararat...
Och ett förädiskt lugn infinner sej...tills man får restskatten nästa år!
För det får man ju, iaf jag.

ÅHjaja...
Jo man har liksom drattat dit, igen...
Ryggskott
Egentligen skulle man väl ha ett nackskott...nä jag är ironisk
Men det är själförvållat!
På träningen träffade jag en som oxå hade artros och hon sa att "den där apparaten är bra för ryggen"
Jag borde ha känt direkt att den int var det...men man vill ju bli stark och vacker på en gång! =D
Så nu är jag där igen, med mitt gamla ryggskott, int ligga farligt som i höstas, men jag känner igen det.
Så det blir att ta det lugnt...fast det blir ju int bättre av det egentligen. Röra sej försiktigt...hur nu det ska gå!

ÅHjaja...

Ha iaf hittat åt och hämtat mina filmer! Posten kom efter ett bra tag på att filmerna går nog int att få ner i brevlådan. Det kom ett SMS! Men då hade jag redan ringt och tagit reda på var dom var!
Så igår såg vi Startrek Voyager första avsnittet, av 6 säsonger. Sen har vi ju Tintin!
Kan ju säga att hela familjen ÄR åt samma håll, fantasy, sciensfiction och tecknat! Och tur är väl det!

ÅHjaja...
man kanske ska börja tänka på frunch...
det kurrar i magen.
Byebye!

1 kommentar:

majbritt på molnet sa...

Otur, otur hoppas det inte blir så långvarigt och du rätar på dig igen och som du vet: Den som lyder råd är vis. Ta't lugnt, kram.