Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 15 maj 2012

Tror rent det är...

sommar idag!
+18 i skuggan och jag håller på att svettaas bort på baksidan, där det är betydligt varmare!!
Men härligt är det!

Kiba
Vilket även den här damen verkar tycka!
Yuki verkar dock inse att det är betydligt skönare i skuggan. eller så har hon bättre uppsikt över de som kommer mellan husen!

Har varit på kyrkan idag och fikat på Cafe Benjamin. Städerskan hade bakat räkpaj igen! =D Till allas glädje, tråkigt nog var nån snål i köket, för vi fick så liten bit.....Klart det var int städerskan som stod i köket den här gången! Fast lika gott var det.
Kaffet däremot...längesen jag smakat så dåligt kaffe! Det smakade rävgift!! Ja, det vet jag ju int hur det smakar....
Så det första jag gjorde när jag kom hem, efter hundpromis, var att brygga kaffe! Ut på altan, i solen med en kopp kaffe...aahhh...
men, man är ju som sagt int van vid den här värmen än, så det blev int så länge. Hann iaf njuta av mina tulpaner!
Det växer som bara den!
Till hösten ska jag försöka komma ihåg att gräva ner fler tulpaner. Mina fina röda har förvuxit sej och dött ut. Ska försöka hitt en låg sort som de på bilden, fast röda.

Nää nu vila lite innan middan...räksoppa blir det, mumma.
Byebye
....mycke "räker" idag ;)

Inga kommentarer: