Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 19 juni 2013

Stugan,men...

...men är det riktig sommar?
Mja...det är ju inte högsommar väder, men det liknar det vi brukar ha, allmänt ostadigt.
Har försökt vara in och skriva, men det har alltid hunnit börja åska, eller så har uppkopplingen strulat. Så nu tänkte jag bäst jag går in INNAN det drar igång nått oväder!

Har mest stått med ändan i vädret i nån rabatt, när vädret tillåtit. Tror jag måste gå med lie snart! Rabatten i skogen, ja den lever nu mer sitt gett liv. Sånt som varit borta i flera år växer som sjutton och det jag verkligen vill ska leva, lever på hoppet, att jag ska hinna rädda dom. Vilket jag tvivlar på att jag hinner!

(och typiskt så har jag ingen uppkoppling, just nu! Håller på bli lite mer tokig än vanligt!)

Få se om det går att lägga in nåra bilder....sen.

Har varit med Yuki till veterinären, snart får vi eget rum där. Det var den årliga "urplockningen av öronen" Att det kan växa så mycket onödigt hår där!? Det gick iaf bra, behövdes inte sövas, bara lite mer lugnande. Emma var med och hjälpte till som tur var, för jag orkar inte bära en halvt drogad 13 kg hund. 
Sen hade jag turen att få hjälp med lite fönstertork! :D Vi hjälptes åt, jag torkade bort alla döa "äckel spindlar och flugor" (förarbete =D) hon torka fönster in, emellan och ut, jag strök gardiner och hängde upp. Nu är det bara rummet kvar.

Nu kanske....nä ingen uppkoppling FASEN vad arg jag blir!!!

Nu då!?


Min tänkar bänk, som jag har klippt fram idag, ut ur busken!

Tänkarbänk 2, med ny rabatt...skulle behöva nya stubbar innan det händer en olycka....
Och mina "vallmosar" har slagit ut, det är hur många knoppar som helst!

Ja jag hann skicka med nåra bilder iaf! =D 
Nu ska jag vila min önda kropp....troligen ska det stå onda, håller på vara slut som författare, eller så orsakade faller hemma i förrådet mer skada än en massa blåmärken! =D

Vila!
Byebye!

Inga kommentarer: