Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 5 oktober 2014

Banka banka

ja det där var mest för att ha nå å visa
Min nya utsikt från mitt nya arbetsrum!
En "hemlig gång" som leder till komposten :D Men har jag tur så smyger det förbi nått spännande!

Banka banka, ja så låter det här nu. Mats och grannen är ute och lägger plattorna under, eller rättare sagt framför huset. Skönt om det blir klart innan snön kommer. I fredags hade Mats lånat en vibro så det blev packat. Jag ångrar att jag int fotade! Karlar och maskiner som låter! Där gick två stycken och höll krampaktigt i styret samtidigt, som att "Jag vill å köra!" :D
Fast både jag och hundarna undrade om fönstren skulle hålla!

Lägger ut bilder på fina platsen sen.

Sen har vi hunnit vara till vårat andra hem, Distriktveterinärerna Och blivit friskförklarad! Men Kiba kommer troligen att få en "klumpklo" för den verkar inte vilja växa som den ska. Så vi får väl hålla koll så det int blir nått med den.

Sen har det ju hänt nått komiskt!
Fredag em ringde det från Expressen, men jag gastade att JAG STÅR I DUSCHEN! Sen ringde dom på kvällen och pratade med Mats, men det var fel Mats! Dom skulle ha tag i hann som förlöste kvinnan i Göteborg!! HAHAHAHAHA!
Int nog med det. Igår skulle Han ringa till brorsan sin....och hamnade på Akuten! Mats ringde två ggr t o m, och sa att: ni måst ju ha nått fel på eran växel! Ser du vars jag ringer ifrån? Och hon svarade: Sjukvårdsrådgivningen...
HAHAHAHAHAHA!

Ja herre gud så tokigt det kan bli!

Näpp nu ska jag gå ner och sätta på en panna kaffe, som vi norrlänningar alltid gör, sätter på... :D
Byebye!

Inga kommentarer: