Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 8 oktober 2014

Det är en blåsdag idag!

En riktig blåsdag! Känns som det är snö på gång.
Fast vackert ute i af. Synd att jag inte tog kameran med mej på hundpromenaden idag och tog kort av alla vackra löv som ligger på backen.
Men....
Har iaf tagit lite från här hemma

Aronian är vacker som bara den nu!

Lönnen kämpar med att behålla löven, men som det blåser så åker dom nog snart. Vädergubbarna hotade med regn och snöblask till kl 14.00 i morrn :D

Igår var promistanterna och åt lunch på Rinkside, Isladan, supergod mat! Och det är tur att vi oftast är tidiga, för vi hann bara ta för oss av maten, så var det nästan fullt! 

Har börjat angripa köket...
Närmast skåpen, även om det int blir så skitigt så känns det bra att iaf ha torkat ur dom en gång per år. Mest för att man varje gång hittar saker som man undrar varför man har kvar! Ska man köra med samma sak som med garderoben? Dom säger ju att kläder man int använt på x antal år ska man skicka iväg. Men det kanske man int ska göra med porslin, fast ibland undrar jag. Men sånt som hamnar högst upp i skåpen....

I morrn, ja då blir det träningsläger här! Emma och jag ska hjälpa varann att träna, då kan vi peppa varann hoppas jag. Känner att jag ligger efter med en massa rygg gympa, har börjat få nervvärk igen. Så vi får se om vi kommer oss ur sängen på fredag!

Ja så här vart det. Nu fattas bara en hel massa matjord, buskar hos oss, ett träd och en massa sten som måste skäras till för att passa. Mellan oss bland annat.
Måste säga att det känns konstigt att gå på gången, inte nått negativt, men ovant. Plus att jag får en känsla av att jag går på en urgammal romersk väg, som leder till nån pyramid! Ibland väntar jag nästan att jag ska bli omkörd av en åsnekärra!! HAHAHAHAHHA!

Nä nu får det vara nog för idag!
Byebye!

Inga kommentarer: