Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 27 november 2014

Vad har jag gjort för...

...ont här i världen!!!
Räcker det int med att jag faller och slår mej halvt fördärvad..lite överdrivet.
Åker på en rackarns förkylning, så jag hostar och mina stackars revben får ta den smällen oxå!

NÄ...här går man lugnt omkring, pratar med blommorna och ger dom lite vatten, då...
Ramlar gardinstången ner i huvudet på mej!!!!

Och idag har jag tänkt få upp lite julgardiner, det verkar ju lovande!
Men upp ska dom, även om jag ramlar ut genom fönstret! Så det så!!!

Hrumf

1 kommentar:

Pockethexan sa...

Oj vilken otursdag, hoppas att du är återställd nu.
Kul att du uppskattar mina boktips det e nämligen så att Tove Alsterdal har blivit min nya favoförfattare. Det beror nämligen på att hon skriver sina deckare på verkliga historiska händelser som t.ex. hennes förra bok som jag utsåg till vinterns bästa bok, I vintern begravd, som handlar om svenskarna i Tornedalen som utvandrade till Sovjetunionen för att de trodde på kommunismens ideer.

Vad tycker du om min bokring=bokklubb "Pockhexorna på utflykt" är du inte sugen på att vara med och få hem en hemlig bok som du sen skriver vad du tycker om i ett mail till mig innan du ger den till en ny person?

Ha det bra i snön, om ni nu har någon!? Vi har nämligen inte fått någon snö alls den här vintern.

Kramis i från Pockethexan själv!