Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 24 januari 2015

Gjort staan osäker

Det är så sällan man är ner på staan, att både jag och staan bör nog känna sej osäker.
Tur så hade man "ledsagare" ;D
Emma ville att jag skulle följa med och vara smakråd. Hon skulle se på en sittvagn och köpa nya vinterskor.
Vagn blev det ingen, men skor. Och jag som inget skulle ha, jag skulle ju bara följa med, kom hem med ett par oxå!
Det blev lunch på CK, dom har faktiskt ganska bar mat, vi har ätit där en gång tidigare och varit nöjda. Enda problemet är att det är hög ljudnivå.
Det blev lax till Emma och kyckling till mej. Och välling till Melker :D Han hade all sjå att kolla in alla människor!
Han fick en Barbalo, tror jag den heter, av mormor, som såg en massa kläder med Barbalo på som hon ville köpa, men mamman sa nej! Men jag ska gå det i smyg och köpa...hehehehe

Vi köpte mjukisbyxor på Intersport, brukar aldrig hitta nått som passar där. Så jag var ganska förvånad! Ska hålla koll.
Nya kuddvar till köket. Såg ut som en vävd matta och en som var lurvig, fast två av var.
Ja det följde säkert med nått mer. Men man ska int tro att allt ska gå som smort!
När vi var på väg hem, i sista rodellen, upptäckte jag att det stod storlek 38 på min skolåda. Och nått sa mej att kolla i lådan....och där låg en 37 och en 38! Så det var bara att sno om. Tanken slog mej om dom hunnit sälja samma "misstag" till nån annan! Men skon var kvar!

Och som vanligt blir jag toktrött av att vara på staan! Tur att det inte blir så ofta!

Hehehe...ja och sen så har jag lurat ut min make på FB! Så idag har han ont i huvudet. Nä det beror int på det, han har en huvudvärk som har namnet Hortons och jag tror han är inne i ett skov. Även om han säger att han int är det. Eller så beror det på vädret, det var ungf. lika väder när vi var i stugan och då hade han hv hela helgen.  Han tar sprutor när det är som jävligast och det funkar.

Och jag har fått nått jävulskap i ansiktet. Vänster sida, nervvärk som sjutton, ska hålla koll på det. Gör int ont annat än om jag rör vid kinden, precis som när jag hade nervvärk på magen. Kanske nått som ligger i kläm i nacken.

Nä nu får det räcka!
Byebye!

Inga kommentarer: