Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 25 juli 2012

Ja år var man...

MC-änka då...
Mats har dragit på turne med The Wild Frogs, igen.
Det är nått med den här månaden, dom blir som tokiga, Frogsen. Dom pratar bara om VARS, NÄR och när dom ska dra iväg.
Fast i år blir det int till Norge iaf. En av Frogsen har tappat bron på foten, så det uppstod en del frakturer, men ut och åka skulle han.
Mats hoj har varit på reparation sen i somras, så han höll nästan på bli tokig innan han fick den klar, så han fick åka iväg...ja ja

Så vad ska man hitta på då?
Ta hojen, den manuella och dra en repa på byn? =D

Nä jag har ägnat dan åt att....
fånga in små igelkottar och måla dom, det är hög tid för det nu, innan hösten.
Ja, det är int lätt ska jag säga, att jaga ifatt dom där! Dom är snabba fast dom är små, och stickiga!

hehe
Har målat iggebarnen åt iggemor!
Ångrar att jag int köpte mer när jag var hos Carina i Örviken och målade keramik! Det är ju så ini bomben roligt!

Har även börjat på lite mer målning, på trä...
så hela köket är belamrat med målarfärg och penslar.
En bricka är pg, få se hur långt jag kommer på den.

Ja, jag menar OS börjar ju nu ;) 
Emma har hotat med att aldrig komma och hälsa på nå mer! Så man får väl försöka att hålla igen på tv-tittandet. Friidrotten börjar ju int direkt, det är visst en massa boll först.

men...man kanske skulle ta och titta lite iaf...

Byebye!

1 kommentar:

Annieloy sa...

Å vad söta dom är, vill ha en sån, gud vad duktig du är. :) Dom är helt bedårande ju. Du är jättebegåvad tänk den som kunde skapa såna fina saker.
Hoppas att du har haft en bra dag,kramiz från lilla mig. :)