Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 2 juli 2012

Jahapp...

...har egentligen int så mycket att skriva om.
Är grävmaskinvakt....jo det ryktades om att dom skulle komma idag och iaf BÖRJA gräva för det nya avloppet.
Men dom har nog blåst bort, som det blåser här!
Varje gång det blåser till, skäller hundarna för dom tror det kommer nån på gården! =D
Knaspannor!!

Annars så har det......
ja vad tusan har hänt??

Vi har fått ny kran i köket OCH varmvattenberedare!! JIPPI! Äntligen fick man duscha!
En tjusig sak och jag rymmer Perkulatorn under kran! För fick man trixa och hålla på för att få i vattnet....ja ja jag kunde ha tagit ett liter mått....
Sen så hittade vi den här på Blocket, och den fanns här i schtaan!
Det var dags att byta. Den vi hade var våran gamla från schtaan. Och det började gå fortare och fortare att grädda sockerkaka! Det som skulle ta 45 min, tog bara 25 min! Plattorna ja dom tog tid på sej!

Så nu har vi ett lite nyare kök! Föresten verkar alla människor slänga ut sina gamla kök och skaffa nytt! Vet int hur många spisar vi såg i helgen på Blocket, som försvann på direkten!

Ja som sagt det blåser som bara den. Så jag har int fotat nått av blommorna för dom står int still! SÅ det får bli en gammal bild som avslutning
Mina vallmosar, för dom ser likadana ut i år oxå!

Nu ska jag vila, för det värker i hela kroppen....kan int förstå, det värker i käken, jag har ju int pratat med nån i dag!?
Byebye!

Inga kommentarer: