Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 9 juli 2012

Trött måndag....

Sovit jättedåligt, börjar likna förra året....
Undra om jag är på väg in i ett skov??
Men jag ska iaf börja fundera ut vad som ska med på 4 dagars semestern, ner till Borlänge.
Vi har fått låna husbilen av dom vi lånade av sist. Fast hon har hunnit byta husbil 2 ggr sen dess =D
Vad som blir roligt, är att vi får "onga" med oss! Det är ju en släktträff vi ska på, så hoppas så många som möjligt kommer.

Ja annars så...har det väl int hänt nått spektakulärt här...
Blev som lugnt sen grävningen blev klar, sprang till fönstren varje gång jag hörde en traktor!
Men det gick ju som geschwint det dom grävde och la ner nya rör och brunn!

I helgen var Emma här...en dag, det blev visst int mer. Iaf så var det ju så varmt, +28 i skuggan! Så Mats och Emma letade reda på barnbassängen, spolade i vatten och försökte få Kiba och Yuki att bada!! =D Jo Yuki var med på noterna, men Kiba tyckte mest att det var ett bra "Vattenhål"!
Försökte hela tiden smita! Men dom blev iaf så avsvalkade att det blev tok bus sen. 

Jo just det, jag har vita "vallmosar" oxå! =D
Ifjol kom det bara en, i år två, det tar sej!

Nä....det är nått lurt pg....min rygg värker, skit vill ju vara ok när vi ska åka söderut.........
Måste nog vila...sen lite gympa
Byebye!

2 kommentarer:

majbritt på molnet sa...

Det där med traktorer kan visst intressera alla åldrar, träffade i lördags en liten schweizare (2 år) som än så länge bara pratar franska, det enda svenska ord han kan är...traktor! Visste inte att det finns vit vallmo, jag som älskar vita blommor. Släktträff, hmm det kan bli en blöt historia, förse er rikligt med regnkläder!Ha det, kram.

Annieloy sa...

Tror det beror på vädret det där med skov,har känningar jag med. Började med Förkylning, sen bihållorna och nu är det en inflamation i ryggen. Så skoj så inte, men men sånt är ju livet för oss, vi får göra det bästa av det.

Vad skoj att det blir bra,:) alltid en massa jobb det där med att lägga in vatten och sånt. Hoppas du får en bra dag med sol ingen värk och glädjestunder. Kram