Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 7 september 2012

Hälge tider!


Japp!
Det smäller i skogarna runt om!
Undra om man måste ha säkerhetsväst på sej när man går ut med vovvarna!=D
Så man int blir tagen för en älgko!

Idag är jag "änka", Mats har flugit till Göteborg, av alla ställen! Steg upp före 5 och började bullra på!
Sen var hundarna i oordning, ville ut på direkten, varför ligga när man kan springa runt i kylan och skälla!
Jo vi hade nollgradigt i morse, nu börjar det...

Fast helt själv blir jag int, ungdomarna kommer till fikat och stannar till i morrn.

Jaaa...man kanske ska få nått gjort innan dom kommer, Emma ringde just och sa att dom skulle bara äta lunch.
Ha en trevlig fredag!
Byebye!

jo jag gillar HÄLGE!!!

1 kommentar:

majbritt på molnet sa...

Jo du nu kommer vintern, kallt i morse (fast inte minus) och kyligt hela dan. Men jag tror du måste revidera din tanke om säkerhetsväst, skickar en länk så ser du varför. http://norran.se/2012/09/pakornet/publicera-nar-det-trillat-in-bilder-vad-har-jagarna-fatt-pa-kornet/ och jag vet vilka jägarna är! Förresten tycks västen vara reklam för MAXI, så jag undrar om hon (älgkon) ska fortsätta där i köttdisken!!! I morron slaktdag och hämtning av årets köttlott. Ha det gott, kram. Majbritt