Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 4 september 2012

September

Och här är det höst!
Marken är full med bruna löv, men ännu blommar midsommarblomster, klöver, blåklockor och andra sommar blommor. Fast sparsamt!

Och det börjar dra i hemnerven! Det hjälps int det är bara så.
Men vi blir kvar här den här veckan och nästa, så nu blir det att "planera" packning!

Igår hade jag hjälp av sonen, trädgårdshjälp, han blandade jord. Jag bestämde mej för att göra av med all "gammal" jord, blir den gammal? All kompost från stan och härifrån, koskit, plantjord, mull och "he" i trädgåden, framför allt i skogsplanteringen. Har ingen lust att gräva om den nästa vår, fast det är väl det den behöver. Men jag chansar!
Ska ju iaf plantera en del nytt till våren. IGEN,,hm

Robert fick sej en tur i skogen oxå, letade svamp, men...att hitta dom verkar vara omöjligt. Älgjägare hörde han däremot! Om nån snäll jägare kunde komma hit, bara så där helt plötsligt, och fråga om vi ville ha!!!

Jag skulle inte neka!

Har iaf fått, ja fått och fått, det får man ju int nu för tiden, få tänkte jag, nog får man betala...har iaf fått tag i lammkött =D
Så det blir till att torka lammbog när vi kommer hem! MUMMA!!!

En natt när jag låg vaken och int kunde somna, DÅ visste jag PRECIS vad jag skulle skriva om!! Men det är helt omöjligt att komma ihåg, de fantastiska OTROLIGT braiga jag kom på..... Får väl skylla på fibrohjärnan, den kunde int spara ner allt...och eftersom man int har nån server, usbminne inkopplad till hjärnan, så går viktig information förlorad....*ASG*
Hade ju faktiskt räckt med en sekreterare eller bara att gå upp och leta reda på papper och penna.....jo

Det var iaf om att ta vara på möjligheten och int se problemen....och nå mer..

Ja fibrohjärnan slog till i ett tidigare inlägg oxå har jag märkt! 
Skrev, ungefär den 22/8 att det var PRECIS en månad sen jag blev sjuk i höstas....men det var det ju int. I september blir det det.
Vilket just nu fick mej att ändra titeln, jag skrev oktober! Och det är väl att gå händelserna i förväg!

Nu ryggvila...nä lunch!

Byebye från en tillsynes förvirrad en! =D

Inga kommentarer: