Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 10 september 2012

Måndag, igen

(lånad från Team Bagge)

Ja man måst ju hålla tummarna, det är ju en skelleftebo med! Ska försöka komma ihåg rösta oxå...måst erkänna jag är fruktansvärd dålig på sånt. Men tala om att "fel låt vann" är jag bra på ;)
HEJA HEJA!!!

Japp...
nu kom jag int ihåg vad jag tänkt skriva igen! Ja det var säkert inget viktigt, bara en massa dravel,igen...

Har iaf plockat in hela 2 dl svarta vinbär och frusit in....ja det fanns int mer, här...hoppas att det fortfarande finns hemma i stan och att int busungarna ;) i kvarteret hunnit äta upp allt!

Som sagt ungdomarna var hos mej från fredag till lördag. Ja det är Yuki på bilden, som jagar en disc! Robert höll på och träna sina kast...
...och hade en ständig följeslagare! =D
Kiba hon tog det piano, höll bara koöö på att ingen gick i trädgårdslandet och tjuvade en ärtskida!
Hemska tanke om nån käkar upp dom!

Vi gick några långpromisar, hittade kantarell, jo kantarell, int kantareller, vi hittade 1 st trattkantarell. Int mycke att hänga i julgran eller göra nått av. Men vi ska komma i håg stället, det ska vi!

Just nu har jag tagit kaffepaus, håller på att packa ner kläder som ska hem. Mats får ta den med nån dag och svänga förbi hemma. 
Det är konstigt, när man väl börjar packa ihop...vill man hem på direkten! Men jag måste ge sonen en chans att städa ;)
Just nu har han varit på lägenhetsvisning och ska sen på, jag håller tummarna så dom blir blå! Jobbintervju!

Emma har fått både lägenhet och jobb, så det känns skönt. Fick jobb på Anderstorps gymnasium, engelsk/svensklärare. Jag är så glad att hon fått jobb, även om det är ett vikariat.

Nää, bäst fortsätta..
Byebye!

Inga kommentarer: