Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 16 november 2012

Oläraktig....

.....jo det är vad man är.
Skrev förra gången, att jag trodde jag gått förlångt, på promenaden. OCH givetvis var det så! Jag lär mej aldrig!

Fast älgstyckningen och packeteringen är nog oxå en bidragande orsak till att jag nu har mer värk, sover dåligt...sa jag värk???
Fast nu är vi ju rika, på mat!

Kan ju skriva att jag HATAR vädret! Vi har haft nåra dar med underkylt regn och det är skithalkigt! Hjälper inte med broddar, det blir som att åka skridskor. Har lekt väderkvarn två ggr idag, så nu räcker det! Jag VILL ha sn;....va NU har mitt tangentbord f[tt fnatt!
Blir som med texttv, dom kan ibland inte skriva, ja ha hur g;r jag nu d[...iaf inte A med prick!
Ja d[ 'r det lika bra att s'ga hej! M[ste kolla vad som h'nt!
Byebye

Inga kommentarer: