Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 18 mars 2013

Måndag

Skulle behöva ett par kryckor...Mitt högra knä vill inte ge sej, det värker!
Ja det har väl int precis fått så mycket hjälp att vila i helgen! Mats lurade ut mej på ett skoterspår..."det håller" jo pytt.

Så nu blir det att ta det lugnt nåra dar, igen...

Vi har haft en härlig helg i stugan. Och karlarna i huset har fått köra skoter allt vad dom har klarat av! Och jag har hunnit sitt i skotergaraget och sola. DET är nog det närmaste skoteråkning jag kommer, sitta i garaget! :D

Isöndags när jag vaknade trodde jag det toksnöade! Fast jag var ju förstås utan glasögon...
Alla träd var täckt med rimfrost!
Väldigt vackert!
Problemet var att ta kort. Solen lyste igenom molnen, och titta på kameraskärmen och se vad man tog, var rent omöjligt!

En lite blek morgon sol.
Och platsade hundar, som funderar vars husse är på väg, int alls intresserade av mej!
Det här var före frunch, vid 9.30. 
Kl. 10.00 när vi sätt och åt, ramlade all rimfrost ner, det såg ut som det snöade!

Emma tittade förbi på fika. Så det blev en trevlig helg med alla barna i stugan.
Ja Robert for en sväng på skotern själv och körde givetvis vilse! Fast till hans försvar så är det fruktansvärt dåligt skyltat utmed leden!

Idag kan det bli fika på schtaan med dotra om allt går som det ska. Ska isof springa, nä int springa! GÅ sakta! In på Lagergrens. Har börjat om att läsa Nora Roberts bok som jag började med förra våren....eller är det ännu längre sen?? Iaf så upptäckte jag efter halva boken att det är en trilogi! Och det skulle ju vara kul att få läsa alla. Så jag ska höra om dom har böckerna eller om dom går att beställa.

Och imorrn ja då får jag storfrämmen! :D

Byebye!

Inga kommentarer: