Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 27 november 2013

Alltså...

...jag tänkte bara skriva och säga att jag HATAR det här vädret!
Nästan +6, blåser och tinar. 
Det skulle väl vara om det tinade SÅ mycket att all is for, men se det gör det inte!

Måste ha retat vädergudarna eller SMHI, för i morse då blev jag genomblöt. Det var uppehåll när jag gick ut med hundarna, halvvägs började det regna!
Tur att jag hade broddar, men hundarna halkade och for.

Men...jag möte solen från Brasilien :D Tjejen som jag inte förstår, och fick en morgonkram igen. Undra vad hon gör på dom här breddgraderna?

Har iaf torkat fönster och bytt till julgardiner på nedervåningen så nu är det gjort. Tänkte att jag ska försöka att inte stressa med allt julstök i år, liksom dra ut på allt, som om jag skulle lyckas med det! :D

För jul blir det ju även om vi inte har nån snö, fast en mörk och tråkig sån. Fast det är ju nåra dar kvar.

Nu vila och inte tänka på vad jag ska köpa till kakbak och julgodis.
Byebye

Inga kommentarer: