Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 5 maj 2014

Aprilväder i maj

Men man kan väl int annat vänta så konstig som den här vintern har varit!

Men, det känns alltid bättre att det regnar på våren och int snöar!
Och det känns alltid bättre att det börjar snöa tidigare på hösten, än en massa regn!
Fast vi har väl liten chans att få som vi vill...det bestämmer vädergubbarna!

Har varit i stugan i helgen och gjort en del iaf. Våran tomt är iaf krattad, plus att jag hann med skogsrabatten

Och det rör på sej där oxå.

Hann med att ta både över och underskåpar oxå, vilket var skönt. Skulle det nu mot förmodan bli fint väder när vi flyttar ut, så kan jag sitta ute och njuta!

Att det såg så här ut på söndag, hade väl ingen trott!



Man får väl trösta sej med att snö blir ju vatten det oxå!

Ja vi hann ju förbi i Bureå och hälsa på Emma och Henrik på lördag, fick fika och hämtade släpen. Hennes mage växer, bara tre månader kvar! :D

Jo jag köpte ju två stolar på Ingmar som jag skulle sitta och njuta i, i helgen...hm

Syns dom ??
Dom är sköna att sitta i  iaf, när det blir varmare.

Igår var det däck byte på både släp och bil, så det ska väl komma mer snö nu.
Sen dök ungdomarna upp, Emma hämtade sin bror Robert och vi gick och åt på Pairat. GOTT!! Jag provade faktiskt nått som jag nästan brukar rynka på näsan åt, ANKA, men det var jättegott!

Idag ska det vilas, har ont i hela kroppen. Antagligen väderomslag och städning som är orsaken. Klagade för min gåkompis i morse, att idag blir det nog int långt, men skam den som ger sej! Det blev t o m hund jakt, Yuki fick syn på en katt och drog iväg, sen tyckte Kiba att det såg roligt ut och drog iväg, så jag fick dra iväg genom buskar och ris och tyckte inte det var så roligt!!

Nä nu är det bäst att stänga ner både dator och mej själv!
För nu klagar vi båda två! Den för uppdateringar och jag för värk!
Byebye!

Inga kommentarer: