Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 7 maj 2014

Ibland händer inget och....

...ibland gör man av med massor av pengar, bara så där på en eftermiddag!

Först hade vi ju hämtat några tapetprover och hittat två tapeter som vi tyckte var fina

Den här bland annat, plus en i samma katalog som är enfärgad.
Så råkade jag titta längst bak i katalogen!
549:- för EN rulle!!!!!! Den enfärgade en hundrig billigare, ALDRIG!!!

Men efter att vi tagit oss en funderare och farit på en BILFIRMA och handlat en nya bil....hm... så klarnade allt...HAHAHAHA

Vi ska ju bara ha en fondvägg med den mörka tapeten, så det får bli en billigare på resten

Det stod inget pris på den... men jag hoppas iaf inte att den koster över 500:-
för då vet jag int vad jag gör!

Annars så var dagen fylld av värk och åter värk. Hade inte tänkt gå och äta med promistanterna på " Morsans" nere på Hedensbyn. Men då ringde grannen och frågade om jag ville följa med henne, för hon skulle köra bil. Så då fick jag mej mat iaf, och dom har god mat där!! Vilket salladsbord!

jaja..
Så idag har jag iaf inte gjort av med några pengar...än, utan rensat rabatter från vissna löv och burit bort vinterkläder. Det får bli dagens goda gärning!
Nu blir det lunch...fil och korv.
Byebye!

ja jo...bilen är tre år och uttagen den 28/4 :D Vårat bröllopsdatum, så det måste ju vara en bil för oss!

Inga kommentarer: