Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 13 juli 2015

Tvättdag

Hej
Ja det är bäst man passar på, solen skiner och det blåser. Måste ju vara perfekt!

Vi har hunnit avverka släktträffen i helgen. Det blev en så där 96 stycken. Hade alla kommit hade det nog blivit ca150! Oj vad det var få man kände igen, dom små har blivit stora och fått egna små. En ny generation är på väg! Och det blir intressant att se om dom fortsätter att träffas. Tror inte det...
Jag stannade int så länge, mådde int så bra. Men var iaf  tills vi hade ätit. Följde med Emma och Henrik när dom for.
Hemma somnade jag i soffan och sov över 1 timme! Så nått fel var det. Känns som röten redan har börjat, känns så i magen.
Fast det hade varit trevligt fick jag höra när Mats och Robert kom hem.

Så idag är en tvätt och städdag , fast nu sitter jag ute och dricker kaffe, lyssnar på fåglarna, alla traktorer och en vattenskoter nere på träsket.  Och det blev alldeles stilla, blås för sjutton så tvätten torkar. Har två maskiner till som ska hinna torka.
Bäst dricka kaffet innan det blir kallt. Jo jag sitter faktiskt i skuggan, med alla mygg! Annars ser jag int att skriva!
Byebye

Inga kommentarer: