Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 31 december 2010

Årets sista dag

Och årets sista sol! Hoppas vi får mer av den varan i morrn...2011

Det är kallt här i stugan, minus 21. Det knarrar under skorna och man får rimfrost i...skägget?? Ja iaf i de små hår man har i ansiktet! Jag tror faktiskt att termometern visar fel och att det är mycke kallare!
Vet inte om det syns så bra, men det sitter en hackspett i fågelbordet. Den var stört omöjlig att få på kort, den snurrade runt på baksidan om maten hela tiden. Tror den är less att bli fotad ;-) Min syster dotter har nog plåtat den en hel del!
Tidig morgon, ut genom toa fönstret, solen är på väg upp. (hm den borde ju ha legat först!) Hade just klivit i dagens första kisspöl!! Och upptäckt att det lutar från lilla hallgolvet och in i rummet!! För jag tror int att Yuki kissat i en halvmeter!
Väldigt viktig upplysning det där! ;-)

Idag kommer det att tittas på en del skidor, Tour de Ski börjar idag. Dom stackarna får int ens vara lediga över nyår! Men jag tror int att det är så många av de verkligt duktiga som kommer att var med i år. Det är ju skid VM snart, i början av året.

ja...då är det snart dax sätta på kaffet...

Jag önskar er alla ett

GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
☆ GOTT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。



Önskar Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet