Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 9 december 2010

Jullunch

Idag hade vi jul avslutning i hantverksgruppen.
Och givetvis gick vi på Nordanå gården och åt julmat!
Tycket dom hade lite mindre mat i år...men det kändes inte så när vi gick därifrån! ;)

Även om man försöker att äta mindre så nog har man ätit för mycket iaf!! Och fibromagen har protesterat hela afton!
Dom hade en super god inlagd sill med tranbär! Den skulle jag vilja hitta på burk!

Vi hade jätte trevligt! Synd bara att vi inte blev fler, sjukdom och dietkost satte stopp för en del av de andra.
Men vi som var där....ja, det kanske blir lättare att prata när man inte är så många, alla får chansen.

Sen delade vi faktiskt en taxi in till stan...lyxigt! Helt nyktra till på köpet. Men det var så fördärvat kallt!!! Och en av "tanterna" hade just opererat ögat och fick inte vara ute för mycket, så det passade att vi åket ihop.

Sen rusade Anne och jag....rusade???...gick i lagom takt för att int frysa rumpan av sej! Med så mycket mat i magen rusar man int!
Köpte julklappar gjorde vi iaf...en del....hehehehe

Och hundskötare hade jag, sonen var hemma och såg till att allt var helt när jag kom hem.

näää, jag måste nog lägga mej och vila magen...

Byebye

2 kommentarer:

Tea Lady sa...

Tittar bara in och önskar dig en fortsatt trevlig helg!

Visst vann rätt person?! Helt klart!

Kram
Lena

Tea Lady sa...

Visst minns jag de tidiga Idolomgångarna.. Helt klart har ribban höjts.

Kram

Lena