Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 27 december 2010

Blir det en ....

....vinter som i fjol??
Där bakom döljer sej ungarnas rum!
Jag trodde faktiskt att Robert hade dragit för rullgardin i sitt rum! Dit in är man ju int så ofta...sen han nästan bosatt sej i Piteå. Men som sagt han behöver ingen rullgardin!!! Det sitter en naturlig sådan där!
Vad jag int förstår är hur i helsike snön sitter kvar!? Men det är väl bara luft som hänger där!
Vovvar bland mina blommor!
Tur att det int är på samma sida om fönstret iaf!

Har varit och köpt en ny kamera, det var bara ett måste! Så nu försöker jag lära mej alla finesser...om det nu finns såna på den här kameran...många knappar var det iaf!

Idag har jag och Emma varit på stan och handlat, trängdes med folk och träffa folk man int träffar så ofta.
Men ärligt talat...Tror folk att det går att GÅ i genom folk!? En del verkar int bry sej det minsta om det är folk i vägen, dom bara går rakt fram! Måste nog börja med den stilen jag oxå! Har nog gått dubbelt så långt när jag var nere på stan än alla dom andra...jag har väjt och gått runt, stannat och släppt fram.... suck...

Iaf köpte jag mej en julklapp =D TE och tesil på Anderssons!
Nää jag köpte ett sängöverkast plus prydnadskuddar i blått, grått och vitt. Blev bra!

Men att fara ner på stan när det är rea är inge kul..... ingen plats på nått fik...

Nää nu hojtar karln...vi ska göra våfflor idag det blir gott!
Ha en bra dag!
Byebye

1 kommentar:

japp sa...

Heeij.. wow.. vilken rullgardin..=)
Hur går det me bustrollen dina då?
Här har alla hundarna mått såå gott över julen, promenader å nån goobit här å där, tur det inte är så året om..=))
Önskar er en goo fortsättning.. kram på er. Helén.