Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 29 maj 2011

GÄÄÄSP!!!

Först en väldigt dålig bild på MINA vitsippor. Skyller på att jag inte är van vid kameran, har Emmas kamera, min ska ju utomlands så den packar.....

Sen två sötingar, ja det är inte vovvarna! utan nån typ av vivor som jag köpt tidigt i mars nångång och haft inne, för att sen på våren plantera ut. Dom är säkert några år, men blommar flitigt varje vår!

Igår ja....jag är jäkligt trött och slut just nu.
Då gjorde syrran och jag Piteå osäkert!! =D Det var dax för våran årliga Piteresa! Och i år kom vi överens om att vi ska fortsätta så länge det bara går, det får väl bli färdtjänst och skötare sen!
Vi insåg att den här dagen är faktiskt den enda gången vi får prata bara vi två, ostört, inga karlar eller ongar, eller hundar för den delen. Och vi hinner prata om allt!
Och handla en del....
Men det håller inte på vara det viktigaste, som sagt.
Hittade en snygg tröja med halv ärm, lite champanjefärgad. Och ett par jeans i en storlek mindre. Har jag vet int HUR många par jeans i olika storlekar, men efter ett tag kan jag lika fullt dra av mej dom UTAN att öppna upp dom! 52 eller 48 spelar ingen roll! Så nu får vi se. Problemet nu är väl att modellen inte är den jag bör ha. Den hittade jag inte, men skit samma bara byxorna sitter uppe så!

Efter lunch och pizza på Pentry, tror jag det heter, vi har varit på samma pizzeria i säkert 100 år och jag minns aldrig vad den heter!
Iaf....så åkte vi till Robert och Linda-Marie och fick kaffe och en STORKRAM! Mammahjärtat blev glad!
Det var så längesen man såg till sonen!
Vilken toppentrevlig lägenhet dom fått sej! Och....hahahahaha det var nog på tiden! Det var ju riktigt städat och fint!!! Han lär sej nog han oxå!

Sen blev det ett stopp i Byske och plantor. Dom skulle stänga, men....vi fick inte fara hem utan att ha handlat!!!! Snacka och bussiga, men snacka om jag blev stressad! Minns inte vad det egentligen var jag skulle ha! Så vi får se när det ska planteras i krukorna vad som fattas.
Sen, ja sen somnade jag på rumssoffan! Mats fick lura mej med glass och Stargate för att hålla mej vaken! Slocknade direkt jag tog sängen! Och är banne mej lika trött idag!

ja...man kanske skulle lägga sej och ta en lur, innan kaffet..

Glad Morsdag på er alla!
Byebye

Inga kommentarer: