Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 31 maj 2011

Tänk...

...vad man kan vara trött ibland!
Känns som jag har ett ton sand i ögonen! Fast jag har sovit hela natten, skulle jag utan problem kunna somna på fläcken.
Man kanske inte är riktigt frisk än..... eller?

Suttit och sett på kanal 10, där dom visade ett program från Kazakstan. Hur dom avledde vatten till odlingarna från en stor sjö som jag givetvis glömt namnet på! Resultatet blev iaf att nu står över dussinet skepp på torra land och rostar, där det för var en sjö! Allt har förvandlats till öken.

En sak är säkert, människan är det dummaste djuret på denna jord!
Dom drog upp mellan 500-600 ton fisk, där....
Sjön finns kvar men är så liten så.

Gääääääsp...

Har iaf varit duktig mellan sömnattackerna! Torkat ur kylen!
Och snört en massa med utgånget datum...typ -97, dax visst??? =D Det var en flaska med Arrak/Punch som man kunde blanda i kaksmet t ex. Men den kommer jag inte att sakna!

Nä tror jag ska gå och sätta mej framför tv:n och sova en stund....gÄÄÄÄSP!
Byebye!
zzzZZZZZZ

Inga kommentarer: