Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 4 maj 2011

Tänk vad det....

...ser skönt ut, när det ligger två totalt avslappade hundar i soffan! =D
Sekunden före var det full rulle! Upp och ner för trappan jagade dom varann, in och ut skulle dom.
Och sen...bara sover dom!
Lite blåsippor har tittat fram, så nu väntar jag bara på mina vitsippor. Men det är kanske lite för kallt ute än. JO kallt!! Går med vinterjacka och vindbyxor på morgon när man tar promenaden! Det är just så pass plusgrader!

Vi hade tur förra helgen! Robert och hans tjej lämnade ca 9 liter vatten åt oss!!! Pitevatten! Så nu har vi haft ett tag, har kokat två stora pannor idag, kan det vara ca 8 liter??
Håller på vara less på både illamåendet och vatten kokningen! men vad göra...

Har dessutom fått mer värk. Och om det beror på flunsa, magsjuka eller vädret det vette sjutton!
Men är svullen om lederna, så skorna kan jag nästan inte ha. Minns inte när jag var så VÄRKIG sist! Har nog haft en himla tur.

Ja....det var nått jag skulle skriva om, men som vanligt har jag glömt det. Så då bestämmer jag att det int var nått viktigt!

Men har iaf börjat kunna gå ut med hundarna så lite ljusning är det, bara nu värmen oxå kommer!

JO!
Det har ju börjat byggas här på MoröBacke, på gamla konsumtomten. OCH...det sprängs stup i kvarten!!!! Och hundarna blir som tokiga!
Här byggs det BARA för äldrevård (det är väl dit man ska söka sen ;) )och för skolbarn. Skolan förlorar en stor grusplan som används som fotbolls och friidrotts plan!
Jag minns första åren då spolades det is på hela planen så alla kunde åka på vintern. Det var trevligt!
Hur det blir nu ja det får vi se. Det finns ju en hockeyrink oxå i o f s.

Nää nu signalerar dom för sprängning igen!

...vovvovvovvvov!!
hahahaha
Nä nu ska jag försöka få i mej ett par skorpor!
Byebye!

Inga kommentarer: