Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 5 september 2011

Blää ovh usch!

Precis!
BLÄÄ OCH USCH!!!!


Varför? JO! Det ska jag säga!
Vaknade i fredags och tog mej int ur sängen! Iaf int utan att gallskrika och svära.


Och jag har ingen aning om vad jag gjort, om jag nu gjort nått. Men hela ryggen krampade och magmusklerna....nu fick jag iaf reda på att det finns kvar några!


I tre dagar har jag gått som en fällkniv. 


Musklerna krampar antagligen för att kroppen vill att jag ska vara i stillhet...men man måst ju få gå på toa ibland! Vilket int var så kul, det drog i hop över magen ( dom där musklerna)...och att springa....HAHAHAHHA! Nä....Tur att jag har kläder till ombyte! Mer säger jag int om det!


Just nu går det väl någorlunda att stå upprätt, tvingar ryggen till det. Men jag ligger och vankar runt mest.


OM jag har tur kommer svågern och tar ut Kiba och Yuki idag, MEN...med honom vet man aldrig, så jag är inställd på att "skrika" mej ut en vända.


Just nu är det så att PRIO 1 är: att bli bra innan den 22/9 för då åker vi till Prag!
Prio 2: 19/9 mammografi
Prio 3: Keramikmålning den 14/9, fast det ska nog gå, Carina har ju kombi!! Det blir till att fälla säterna så jag kan ligga...sen får vi se ;)


Surstömingsfesten i helgen ligger låååååååååååååååååångt ner på listan! Deffenitivt inte livsviktigt, det är fest varje höst!
Och jag tycker int det ska bli kul att kanske bara ligga när man är där. Plus att ljudvolymen är så jäkla HÖG!


Nää nu ska jag vila...igen, orkar inte sitta upp särskilt länge...


OJ vad det stormar! Nu finns det nästan inga löv kvar på björken utanför fönstret!


Byebye!

Inga kommentarer: