Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 15 september 2011

Målning!

Mina alster för dagen
Hade tänkt skriva "SÖK" på den lilla skylten! =D
Japp ÄNTLIGEN kom vi oss iväg! Fast vi blev bara fyra de andra som hade fått plats, had efått fel DAG av Carina! SÅnt händer.

Med på målningen var en annan Inga, Carina (mina grannar) och en arbetskompis åt Carina.
Och trevligt hade vi! Och tiden gick alltför fort.
Det blev en del lejon gjorda!
Och dom ser faktiskt ut som dom är gjorda i sten, sen dom är målade!

Men OJ vad man blir slut efter man har varit kreativ i nästan 4 timmar! Och det finns så mycket jag skulle vilja måla, men vars ska jag ha allt!
Men Carina, som håller i det här, hade gjort några läckra tavlor, som jag tror jag ska "sno" idéen från. Det var både decopage och scrap plus lite målat.
Måste testa!

Ja, jag la mej och vila när jag kom hem.....och vaknade av att Mats öppnade ytterdörrn! Sov nog i ca 2 timmar! Vilket gjorde att jag har int sovit så mycket i natt. Så nu ska jag hålla mej vaken!


Min klematis blommar nu, inte lika mycket som den brukar. Troligen pga Yuki! Hon lekte trädgårdsmästare eller markberedare när vi fick henne. Inte en gren eller kvist gick fri! Hoppas att det blir lugnare i vinter.

I morrn ja, då ska Kiba till veterinären och ev. plocka bort en "lös sprungen tand" SOM Yuki har orsakat....den lilla odågan. Trodde den skulle växa fast men...Det är bättre vi gör det nu än att min svägerska som ska vara hundvakt medans vi är i Prag, får problem och måst i väg till veterinärn.

OSKIT!
PRAG!!!!
Vi åker ju om bara en vecka!
Fick lite resfeber nu.....


....vad ska man ta med sej???
Det är ju bara 4 dar.
he onnse!

Byebye!

Inga kommentarer: