Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 9 september 2011

Hemflytt

Japp det här blir sista inlägget från stugan för i sommar.
I afton flyttar vi till schtaan!

Min kropp längtar efter sin säng!
Min kropp längtar efter en riktig fåtölj att sitta i!

Så är det! 
Tillslut tar sommarn slut.
Och vilken sommar sen! Tokvarm!
Myggfri
Åskfri
och dessvärre oxå regnfri

Men det har ju regnat lite nu, så mina björnbär har hunnit mogna, en del iaf. Har fått smaka på läckerheterna, en hel näve full!

Så nu väntar gamla invanda vanor...
hm...
Ja vi får se om det blir nån hantverk i år. Vi har blivit lite överkörda. 
Det ska öppnas ett Café i stället, annan var ONSDAG, två timmar....
Troligen har dom tänkt att vi "gamlingar" ska bli "servitörer" !

Vi kom överens att träffas vi i hantverk få se hur VI gör.

Jag har redan bestämt mej, så få se vad resten säger.
Att gå från varje vecka torsdagar, mellan 10.30-13.30 till annanvar och bara två timmar. Jag vet iaf några som aldrig kommer att komma ihåg vilken vecka, dag eller tid!
Jag tror jag stannar hemma!

Och blir kreativ!

Så...vi ses i schtaan!
Byebye!

Inga kommentarer: