Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 13 september 2011

Då var det tisdag

Och jag känner mej som gubben här ovanför.fast inte lika grön!

Trött och värkig, ja inte att förglömma KLIIG!!
Var till VC igår och visade upp mina utslag.
Hm...
Vi var int riktigt överens om vad det kunde vara. Hon trodde loppor, jag tror att det beror på värme och fukt.
Vi tittade i en "utslags-bok" och blev int mycke klokare av det.
Har iaf fått en salva som är svampdödande, smärtstillande och antiinflammatorisk....så vi ska täcka in allt!
Tror oxå att jag är har mer nedsatt immunförsvar sen i våras, så jag kanske drar på mej mer. Men kliar gör det!!

Ja, sen hade jag ju närkontakt med hallgolvet igår....och fick skäll av gubben.
Han hade varit med Yuki och vaccinerat henne. Och efter ett tag märkte jag att hon spytt...när jag landade på golvet! Hade int en chans att reagera!
Och givetvis landade jag på vänster sidan där jag har som ondast! Tror det är fel på tyngdkraften i kroppen!

Men jag har int mer ont än att jag kan röra mej, stel i nacken och axlar, javisst.
Gick iaf och träffade promenadgänget på kyrkan och fikade. Trevligt träffas efter tre månader! Och vi är fortfarande lika galna! =D

I morrn blir det keramikmålning, OM int nån jäkla bakterie slår till ! Ska bli trevligt att träffa folk och måla. Men det får nog bli nått litet som jag ska måla, för ryggskottet gör sej påmint OCH jag stukade höger tumme och pekfinger igår...men det talar vi int om för nån!!

Har fått order om att hålla mej på benen och inte blir sjuk nu! Det är ju snart bara en vecka tills vi far.
Tror jag ska gå int på Dockatiljens hemsida och kolla om hon har fått hem nått nytt att måla.

Ha det!


Inga kommentarer: