Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 10 juni 2012

Jag hoppas...

....jag hoppas, jo jag gör det....
På vad då?
Jo!
Nästan alla år vi flyttat till stugan vid midsommar, så har veckorna efter varit skit! Regn, kallt och blåst!
Så jag hoppas att det gör bort det nu!
För det är kallt och regnigt nu!
OCH JAG ÄR SÅ LESS!!!!!

Vi var till stugan i går och hann iaf göra en del saker.
Som klippa en helvetes massa gräs!
Köra grönsakslandet.
Sätta en del frön, sallad och mangold.
Gräva en grop...nja plantering för buskarna jag köpt.
Tur vi hade sonen till hjälp!
OCH vi hann få oss en kopp kaffe med dopp ute i trädgårn innan det började droppa igen.
Ja, en del ogräs hann jag ju plocka oxå.
Och Kiba och Yuki busade, så när vi kom hem somnade Yuki i Roberts skinnfåtölj!

Och idag...ja då regnar det igen!
Har tvättat två skitiga hundar idag. Dom sprang genom den nysådda kornåkern igår....
Men eftersom det regnar så är det väl ogjort.
Har iaf gett dom medel mot fästingar.

Just nu har jag både huvudvärk och nervvärk, ja.....och säkert en del lämmen efter igår, jobbade väl med en del muskler som legat i dvala!
Liite svårt att sätta sej och stiga upp! =D
Problemet är att hjärnan har svårt att skilja på träningsvärk och värk när man har fibro, så allt blir fibrovärk tillslut.
Ja hjärnan....den är ju oskyldig egentligen.

Neuro-endokrinologisk immunologisk
det är vad Fibromyalgi är...
en störning på centralanervsystemet

och nu är jag less!
Byebye!

1 kommentar:

majbritt på molnet sa...

Vädret, vädret........men du har ju hunnit massor med saker ändå, och snart är det ju midsommar när sommaren kommer, fast vissa somrar kommer den aldrig och då surar man ju, kanske det t o m blir garderoben. Håll ut, kram.