Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 25 juni 2012

Stugmåndag

Japp det blir måndagar här oxå.

Är en del slut efter all flytt, måste jag erkänna, även om jag inte bar så mycket. Men bara flänget! Men nu är dotra inflyttad och hon kommer alldeles säkert att bo där snart...jo hon har tänkt bo hos oss efter som det är närmare till jobbet, men jag undrar jag! ;)

Här har det jobbats en del, som det brukas.
Mats fick läna en traktorgräsklippare av en kompis, som han har testat igår. Klagade en del på att den var tungsnodd, int klippte som han ville...men klev av traktorn, nähä det fanns ju hur mycket gräs som helst att klippa!!! =D

Har satt nya plantor av jordgubbar, syns ju nästan int! Men dom sitter där. Tog rankor i höstas och satte i en låda och dom har överlevt.

DET här blir nästa projekt! UJUJUJ....
Består av en massa gräs, smultron, maskrosor och annat otyg! Jo det finns lite plantor kvar som jag ska försöka rädda....om jag hittar åt dom, satte ju dit några ifjol som jag trodde skulle hjälpa till att hålla ogräset borta. Men jag glömde väl tala om det för dom....

...hm det är det här som ska dit istället, tror ni det går??? Jag börjar ha mina tvivel, lite ska jag väl få dit iaf.
Sen måste jag få visa våran Purpurapel som blommar nu
Fin va?? Skulle ju ha varit bättre om jag tagit närmare...
Nu kaffe! Och vila...

Byebye!

Inga kommentarer: