Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 26 juni 2012

Usch...

...vilken dag det verkar bli....kanske lika bra gå i säng igen.
Jag är trött som bara den, antagligen självförvållat. Torkade...ca 30 fönsterrutor igår, ca 16 kvar. Nä vi har int huset fullt med fönster om ni tror det, utan det är dubbla fönster. Egentligen bara 5 riktiga fönster + toa och hall.Gammeldaxa fönster.....


Så det är nog därför jag är trött...


...sen så är jag lite tidlös, har int kunnat ha klockan för jag fick några mystiska utslag, just under den. Men det tror jag att jag löst genom att ta av mej klockan...nää jag rev mej på Jättevallmon, när jag skulle stödja upp den. =ch den har små hullingar har jag upptäckt...


...ja sen började morgonen int så bra, int min dag idag...
Först gick hundbajspåsen sönder och den var som sagt redan full...urk
...sen när jag skulle göra frukost, anföll 2½ dl öppen mellangrädde mej!
Så jag hade grädde från topp till tå!
Hundarna var glada...man jag måste nog torka golvet iaf ;) OCH jag skulle behöva tvätta håret, hur nu det ska gå till? Vi har ju liksom inget varmvatten...än. Eftersom varmvattenberedaren är trasig.
....så det blir väl till att koka vatten och göra som för gammalt...
...usch vad jag känner mej trött...

2 kommentarer:

Annieloy sa...

Låter som min dag,dubbelbokade möten,ont i kroppen och i huvet,tvätt överalt och ingen ork. Kram

Pockethexan sa...

Oj o jo vilken dag, jag blir trött av att bara läsa vaddu har gjort o planerar att göra...<;-p

Vad gullit att du e lite "morsa" till mig också nu när jag har bytt diet till LCHF <3, men det är nämligen så att jag behöver strikta regler att följa för, o det erkände jag inte på bloggen, o de e att jag e en godisråtta av rang o varför nöja sig mde en när man kan ta två, tre... o nu med den här så är det noll som gäller för annars funkar den inte! Men jag äter lite "fel" för det blir några röda saker som man inte ska äta som jordgubbar o tomater, fast jag tyvker nog att det redan märks efter tre dygn o det är redan -2 på vågen!

Kramis ifrån en som ber om utrs'lt...ursäkt för stavningen men jag måste ju hålla koll på vad Tys-Ita gör på /Pockethexan