Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 20 juni 2012

Semester!

Ja jag har väl alltid semester, men det känns mer när man får vara i stugan på sommarn.

Har hunnit med en del, "pottatsättning", morötter, Kibas favorit sockerärtor. Hon sitter och vaktar grönsakslandet redan, fast det inte har kommit upp nått än! =D
Jo jag har satt broccoli och rosensallat på prov få se om det kommer nått. Rosensalladen följde med en tidning, som jag "fick" på Lakkapää!

Det har rensats ogräs och planterats sommarblommor. Satt  om alla pelargoner, bara 14 stycken....hm...sen sitter det ca 11 ute...hm...svälg...vars ska jag rymma dom i vinter!!!!!! Blir nog komposten för en del.

Emma har varit här i går blandannat. Hon är i flyttartagen! Hon kommer hem! Iaf ett tag, hon kan ju hamna nånannanstans sen. Så jag hoppas hon får lägenheten vi var och såg på! För hon har redan inrett, hennes kompis och jag har oxå gjort det! I huvudet alltså. Visst är det konstigt, när det händer nått sånt, ja då flyttar man i tanken ÄVEN fast man vet att man kanske inte får lägenheten!

Så i helgen, på midsommarafton, blir det flytt hit till schtaan iaf. Så vi vet iaf vad vi ska göra i helgen...fniss... bära grejer...

Första åskan har hörts, igår mullrade det och blixtrade, sen spöregnade det och var över. Blir det int mer får man vara glad.

He jer e riktigt åskhål jerna!

Nä nu ska jag fixa lunch, se Stargate dricka kaffe och vila.
Bilder kommer när det börjat blomma, nånstans...
Byebye!

Inga kommentarer: