Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 15 juni 2012

Nu drar vi till stugan!

Japp!

I morgon om allt går som det ska flyttar vi ut till stugan och all gräsklippning.
Det syns int att vi klippte förra helgen!!!

Gammalt kort, med det såg ut ungefär så här när vi var förbi igår. 
Emma och jag körde dit ett lass grejer, plus nästan alla plantor.
Skönt!
Har bara det i växthuset kvar och det är int såå mycket......hm

Ska göra lite bortstök idag, få undan lakan, mangling, så ungdomarna får tillgång till torkskåpet.
Annars så ska jag försöka koppla av om det nu går.

Tror vi har en släng av magkatarr allihop!
Emma håller på med slutarbetet OCH enligt läraren så blir det visst aldrig bra!!
Robert letar jobb och lägenhet...verkar vara ont om båda.
Mat stressad över allt som vi int hunnit göra och det som måste göras, avloppsbrunn i stugan och våran varmvattenberedare som läcker!
Jag, ja jag oroar mej ju för allihop jag! Som vanligt!

Så därför ska jag ta det lugnt idag...och mangla...

Jo vi var föresten och tittade och tittade på en lägenhet åt Emma igår. En takvåning, 1 rum, kokvrå och alkov och en massa förrådsutrymmen...som hon ska vara rädd för =D Hon har tackat ja till den och har vi tur får vi köra dit möblerna direkt nästa helg, när hon ska flytta hem, istället för att mellanlanda i garaget här, som är proppfyllt med Robertgrejer!

NÄ...nu ska jag mangla...

Byebye!

Inga kommentarer: