Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 16 december 2012

Tänk att man int...

...ens ska få ha roligt, riktigt roligt nångång, utan att man ska låta som om man rökt 10 paket cigaretter!!!

Vadå undrar ni?!

Jo, så här vare...
Sonen ringde i går på dan och sa: Jag har fixat 4 biljetter till "Men´s Night", ni ska vara där före 19.00, då får ni biljetter och sen lite mingel med Åsa och gänget....dom är två...

DÅ hade ju reedan Mats fått huvudvärk! Så det blev till att leka massör, men inget hjälpte. Så vi meddelade att Robert fick ta med nåra kompisar istället. 
Det gick ett tag då ringde han: DET finns inga kompisar som vill gå, och jag står här med FYRA fribiljetter!!!!
Ok...det blev att bädda ner gubben, göra sej vacker och fara...

Väl där säger Åsa: Ja jag tänkte väl, dom sitt väl int ihop med varann heller (Och gapskratta)

Jag tyck personligen att det skulle ingå vatten och halstabletter. Varför? JO jag och Robert skrattade tills vi började hosta! Det är ju rent utav farligt att det ska vara så ini bomben roligt att man ska få ett astmaanfall!

men, jag tackar av hela mitt hjärta att jag fick se på eran show Åsa och Monica!

Jo jag hostar än...

ja det var det...

Idag har julgran blivit uppsatt, alltså... gren för gren...Nu väntar vi på att Emma ska komma från helgjobbet då ska hon få hjälpa oss med belysningen. Det brukar bli sånt oväsen om Mats ska bråka med det ;)

Skinkan är i ugnen och det doftar faktiskt gott, jul...

Igår gjorde vi en tripp till stugan, skottade oss in och kollade så att allt stod rätt till. Så det blir jul i stugan i år =D

Annars så är det skidskytte som gäll idag...och en massa värmande dryck
jag hostar som sagt var än...

Byebye! 


Inga kommentarer: