Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 19 april 2013

ÄNTLIGEN!!!!!


ÄNTLIGEN fick hela Skellefteå ett GULD!
Fast man inte lyft ett finger, ja, jo om man inte räknar alla gånger man vandrat runt som en osalig, legat och kvidit i soffan och skrikit sej hes!

Och igår, ja.....
Jag vågade inte se hela matchen, jag zappade mellan Mitt i naturen, Plus och hockey! Blev det för spännande gick jag över till svt! Men jag höll koll på att AIK ledde!
Nu hoppas jag det inte går 35 år till innan nästa, men framför allt att dom håller sej kvar i Elitserien!

GRATTIS AIK!!

Ja nu till nått annat.
Jag har läst ut TRE böcker i vår, man kan säga sen....ja jag upptäckte ju att boken jag höll på med var en triologi, så jag var till Bokia och beställde dom två kvarvarande. Så nu har jag läst ut alla tre. :D
"Nyckeln till ljuset, Nyckeln till sanningen, Nyckeln till mod" av Nora Roberts

Och trots en massa "tantsex" ;) hon har ganska mycket med i sina böcker. Så var böckerna spännande. 
Det handlade om tre unga kvinnor som blir bjudna till ett stort hus, palats nästan. Ingen känner varann. De får ett uppdrag att finna tre nycklar, för att frige tre själar, från tre gudadöttrar. Varje kvinna har endast ett månvarv på sej att hitta var sin nyckel.

Trots en massa sex, så är böckerna välskrivna och det blir spännande. I det här fallet bidrog det till att lära känna huvudpersonerna bättre.

Så nu måste jag hitta nått nytt, medan ångan är uppe. Men det tar ett tag innan böckerna lämnar huvudet, man lever sej med, i af jag, så pass mycket att jag har befunnit mej med karaktärerna ett par månader. Så det känns lite sorgligt att lämna dom....


Ja vårtecken då...
Det har faktiskt dykt upp en del svanar. Ser dom på morgonen på hundpromenaden. Nässelfjäril har jag sett. Sen knakar det i rabatten! :D


Kiba tror jag håller på att hämta sej, även om hon är kinkig med maten. Såret har läkt, där stygnen var. Men saken är ju den att hon har ALLTID varit kinkig med maten, så att veta om hon får i sej nog, ja det får nog vågen visa.

Nu vill jag ha kaffe! Hade tänkt sitta ute, men det blåser ju halvstorm!
Byebye!




Inga kommentarer: