Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 19 augusti 2013

Sista loppisrundan?

Ja kanske det.
Vi var till Bureå i helgen, Emma tyckte vi skulle gå på loppis. Det finns en loppis/antikt på torget, men den vi for till ligger efter vägen till Burvik, fast i Bureå...

Och jag hittade ju vad jag verkligen ville ha, en bro över diket, men det var bara Emma och jag som tyckte det :D

Lite hittade vi iaf, som gick att ta med i bilen.


Fyra små...likör eller snapsglas, dom rymmer iaf inte mycket, men dom var så söta!
Sen letade vi ju förståss tallrikar! Emma hittade några som hon vill ha till kakfat och jag, ja några som kan vara bra att ha.

Vi drack kaffe och fikade hos dotra. GOTT! Jo...jag köpte fem gamla kökshanddukar oxå.
Sen på afton åkte vi till farfars och fick middag, fläskpannkaka GOTT!
Ja egentligen är det ju barnas farfars, men eftersom jag int har varken mor eller far kvar i livet, int morföräldrar eller farföräldrar heller, så får det bli farfars även för mej. Har nog aldrig kallat dom för svärfars när jag tänker efter.

Blåsigt som sjutton var det, men hundarna fick iaf rasa av sej och bli blöta och båsiga! Och Kiba var ju förståss både nytvättad och nyklippt! Tut det int fastnar så mycket i hennes päls.

Idag måst jag nog både koka kaffe och laga till middag, man ska ju int ha det bra alla dagar!
Nu måst jag börja med att få i mej lunch.

Byebye!



Inga kommentarer: